>

Friday 3 August 2012

setelah sekian lama

assalamualaikum readers

haihhh.dah lama tak hupdate blog nih.rinduu rasanya.


hurmm,sekarang aku tengah sambung belajar kat Kolej Matrikulasi Pahang.Minggu depan aku exam,Ujian Pertengahan Semester.

cukup aku katakan life kat sini sangat sibuk n tough.hanya orang yang sangat tabah,sabar dan rajin yang dapat lalui kehidupan kat sini dengan jayanya.

sori,aku tak dapat nak cerita panjang2.nanti aku dah start cuti on 10th august,aku akan update blog ni.banyak benda nak cite kat uolss tauu.

hikhik.ok lahh,aku tepek satu gambar aku kat sini.sebagai bukti.ecehh.






aku upload gambar nih kat fb tauu.pastu kawan2 aku cakap aku tembam..geram seyhh..tembam? really?? hurrmm.penat aku buat kuak lentang atas katil.hakhak. ingat lawak sangat ke derr?

wait2,before i'm leaving.nak cakap nihh.

hepi gilerr sebab my kisasians nak buat iftar jamaie (berbuka puasa secara berjemaah)..masalahnya konpem laa diorang buat kat KL.sebab senang semua orang nak turun dari segenap arah.ecehh..jadi,aku pun plan laa dengan abang aku.sebab coincidentally,abang aku pun ada agenda yang sama,tapi dia kat ipoh,so,planningnya,nanti sampai kat Kl sentral,kitorang akan berpisah laa menuju ke direction masing2..

haha.ini rancangan aku jeh..permission Big Boss a.k.a ayah aku belum tahu lagi..haha..harap2 jadi laa..

nak jumpa sahabat2 sume sebelum diorang fly meninggalkan aku yang belajar kat malaysia tapi nanti hopefully akan join diorang jugak satu hari nanti.amboii,kau kalau buat ayat, tak ada fullstop !!


ok,got to go.nak pergi bazaar.buka puasa dengan classmates..suke,suke !


DOAKAN AKU DAPAT JAWAB EXAM DENGAN BAIK & SCORED !





thanks for reading my blog

1 comment:

Aqilah Ahmad said...

bittaufiq wannajah my dear chor :)))
nak jmpe chorr! doakn aku pei iftar tu.huhu