>

Thursday 23 February 2012

TERMS AND CONDITIONS for ANNISA SCARF

salam my audiences.so,today,i'm going to serve you with my terms and conditions about my label, ANNISA SCARF.

so,enjoy the show.

  

 

 


 
  
  
  









ok.mungkin ramai yang tertanya-tanya:

kenapa buat pre-order?
kenapa tak buat ready made terus?

credit to mr google


so,here is the explanation:

saya buat keputusan untuk buat pre-order adalah kerana:

1. biasanya kalau orang buat ready-made, customer bayar hari ini,esok boleh pos.jadi,hari untuk pos mungkin setiap hari.masalahnya,saya tak dapat nak buat macam tu.ayah saya kerja ofkos la from mon-fri dan tak dapat nak hantar saya ke pejabat pos setiap hari.so,mesti lah macam menyusahkan.ayah saya pun mesti tak larat nak layan kerenah saya setiap hari.jadi,dengan pre-order,saya hanya akan pos semua order yang dah siap dalam satu hari. 


credit to google


2. saya tidak mahu membazir kain.jadi,bila buat pre-order,saya dapat bilangan yang pasti untuk sesuatu colour.bila orang order,baru saya beli kain dan tempah.

jadi,saya ingin meminta maaf sebab customer terpaksa tunggu sedikit masa untuk dapatkan shawl.saya sangat berharap agar anda dapat faham situasi saya.and i will make sure that u're gonna love the shawl.
salam maaf dari saya.





thanks for reading my blog

No comments: