>

Tuesday 27 March 2012

Etiqa bagi RM1k kat aku! hohoho..^.^ alhamdulillah


assalamualaikum ppl


tajuk entry nak bagi bajet lettteewww..hahaha
sori..tak dapat nak update blog
kesian blog aku..hewhew
sekarang saya tengah sibuk untuk mengisi pelbagai borang

pagi tadi saya telah bangun seawal mungin untuk bergegas ke Etiqa


credit to mr google

Etiqa nih aku join masa form 1.bulan April..kalau ikutkan,kami join sebab nak dapatkan hadiah-hadiah berupa duit berjuta-juta  kalau kita cemerlang time UPSR,PMR n SPM.. disebabkan aku join time bulan April,so terlepaslah yang hadiah time UPSR..aku dapat straight A's.alhamdulillah..sayang sangat.sebab kalau tak,dapatlah aku RM500 dari Etiqa..


credit to mr google



so,tak apalah.mungin tak ada rezeki.aku tunggu pulak yang PMR.Alhamdulillah,aku dapat 9a.cepat-cepat kami pergi pejabat Etiqa..sayang seribu kali sayang..kali nih,ada masalah teknikal yang berpunca daripada kecuaian staf Etiqa sendiri yang menyebabkan aku tak dapat hadiah tuh.dalam RM800 jugaklah..memang agak frust time tuh.sedangkan masalah tu berpunca daripada pihak Etiqa sendiri.malas aku nak terangkan masalahnya kat sini..kang korang tido lambat pulak malam nih..ececeh..
*lempang lajulaju

so,aku tak dapat laa duit tuh..Aku tunggu time SPM pulak..alhamdulillah,result aku memenuhi syarat-syarat minimum Etiqa.
dapatlah dalam RM1k..bersyukur sangat..Alhamdulillah..berkat aku bangun awal pagi tadi.hohoho.

berita baiknya,tadi staf kat Etiqa cakap yang aku boleh buat surat rayuan untuk duit yang sepatutnya aku terima time PMR.tapi kena buat surat pulak,lecehlah..

*alaaa kau nih,duit nak,tapi malas..

ok,sori2..nanti ada masa aku buat.

*sekarang tengah pening2 lagi nak isi macam2 borang,nak fotostat itu ini,nak kena pikir course ape..adusss..someone pliz guide me!



wslm

thanks for reading my blog

1 comment:

Ihsan Arifin said...

x penah tau pun ! alahai ruginye !