>

Tuesday, 13 March 2012

Giveaway Souvenir from Korea by Wawa Abdullah

assalamualaikum

tak ada kerja lagi memalam buta nih


joined:



harap dapat fridge magnet..aminnn
well,aku adalah salah seorang pengumpul fridge magnet.family aku pun..so,every time kami pergi mana2,mesti beli fridge magnet..dah tak main dah keychain2 bagai nih..

kebanyakannya dalam malaysia..yang dari luar negara,yang aku beli dari syria dan bahrain..itu pun time pergi school trip..kalau dari oversea,biasanya aku minta tolong kawan yang belikan..macam Australia,minta kawan yang follow school trip sekolah aku yang belikan..and aku ade seorang kawan(kenal dari facebook) dari bosnia...aku pun minta dia poskan fridge magnet dari sana..


eeehh..melalut cite pasal fridge magnet..tak apelah,nanti kalau ade masa,aku buat satu entry khas yee..


thanks
wassalamualaikum



wslm w.b.t



thanks for reading my blog

1 comment:

shadhira said...

dhira datang dr ga yg same.. good luck..
blogwalking sini,,