>

Sunday 11 March 2012

Segment F.H | i- Blogger

assalamualaikum
haaa..kan haku dah kata,aku teruja nak masuk contest or etc.,so,tangan aku pun cepat2 la menaip blog contest..tapi,tak ade yang menarik sangat laa..so,aku godek-godek lagi..jumpa laa..


Segment F.H | i- Blogger



untuk spm saya ambil 11 subjek
dalam banyak-banyak subjek,yang paling saya suka ialah

BIOLOGY

eventhough i'm not really master in it,but i'm very passion to learn about the beauty of biology in our life.

and,by learning biology,we will reach the point where you can feel that
Allah is The Greatest Creator
and
we are the weakest creature on earth

Insyaallah,by learning biology,we can refresh our iman in our hearts and minds

alhamdulillah..praise to Allah


orang-orang yang saya nak tag ialah:



nak cari lagi di malam buta nih
tak tido dah aku malam ni

wassalamualaikum


thanks for reading my blog

No comments: