>

Tuesday 13 March 2012

flat shoes and kaftan blouse for me!

assalamualaikum

hope everything is well and fine.

ok.hari nih aku sambung balik pencarian kasut aku..puas memilih..
ok..sett..dah berkenan yang nih..adusss..tinggal yang tuh last..yang display tu hah..alaaa..aku nak yang baru..tak nak laa yang orang da pakai2 ,da testing2..

so,aku pun buat la round yang ke 2352 kalinya kat section situ..aku rasa macam malu pulak kat sales girl kat situ..mesti diorang sume dah kenal aku..hikhik..
so,aku pun terpaksalah pilih yang display tuh sebab aku tengok yang lain macam tak ada langsung yang berjaya mencuri hati aku..haa..amekaw..


sebenarnya aku nak cari jenama crocodile..sebab akak aku pernah beli satu..and aku macam berminat..so,cari2 tapi tinggi la pulak..so,yang aku beli tuh jenama hawkeye..aku rasa quality dia ok..bila pakai sangat soft dan selesa..sangat suka tapi terpaksa lah beli walaupun yang display..huhu

then,dah siap, gi jalan-jalan lagi kat kuantan parade tuh..sorang-sorang okeehh...pergi la masuk first lady..pastuh,pergi rembat satu blouse yang sangat  comells...suke sangat..ala ala kaftan gitteeww..

tapi,tak sempat laa nak snap gambar..huhu..
cakap je la malas sebenarnya

aku curik dari google,macam ni la:
tapi aku punya pendek sikit

credit to google

boleh pakai macam nih
tapi aku prefer pakai skirt/seluar palazzo
then,pakai wedges..

credit to google

ok.bye2..nak pergi kemas almari yang sudah setahun tak kemas..

credit to mr google




 wslm



thanks for reading my blog

2 comments:

Sis AI said...

Ternganga kejap tengok wardrobe. Bukan bersepah tp byknya baju! (O_O)
Hehe, apapun, pernah sekali pakai wedges, bru fhm knapa ada prempuan suka pkai kasut tumit tinggi.

Tiba2 konfiden level tinggi. :)

nancy anisa said...

eh,wani..tuh bkn wardrobe sy..google jek..malulah nk upload gmbr wardrobe yg sbnr..heeeee

knpa baru faham?? ade sy mention ape2 ke??
yeah,sy suka pakai wedges je..tp yg tumit tinggi yg nipis x suka..yg tuh lg sakit pakai..