>

Tuesday, 20 March 2012

Insyaallah,SPM 2011

assalamualaikum ppl

pagi tadi,by 7am ++,dah bangun mandi and bersiap untuk pergi klinik..sebenarnya dah ok sikit sebab malam tadi paksa diri untuk makan buah kembang semangkuk..alhamdulillah,sejuk sikit badann...

masa nak ambil darah tu kan:

MEDICAL ASSISTANT : belajar kat mana dik?
                       AKU : kat KISAS,KLANG.
MEDICAL ASSISTANT : ambil course ape?
                       AKU : eh,taklah..saya baru lepas SPM.
MEDICAL ASSISTANT : ouhh..bila result?
                       AKU : esok.
MEDICAL ASSISTANT : aihh?? sampai demam?


ok..tak sangka aku akan ambil result esok..hoho..

deborr wehh..kadang kadang rasa macam dapat straight A's..
kadang kadang tak...

kali ni,aku tak yakin dapat..
entahlah,cuma aku kena yakin dengan Allah

tapi,ini adalah pandangan aku sendiri...
aku akui,usaha aku untuk SPM,nak dibandingkan dengan UPSR dan PMR,jauh beza..aku rasa aku lagi usaha untuk PMR dari SPM..
sebab tu,aku tak yakin sangat dengan SPM nih

aku berani yakin untuk UPSR dan PMR
alhamdulillah,berjaya dengan straight A's
tapi,untuk SPM,aku tak berani lahh...

malam nih,aku akan bertolak ke Klang..dalam pukul 2am kot..aku nak pergi awal-awal..tapi ayah aku macam nak bertolak lewat sikit..
bukan apa,kalau bertolak awal,boleh jumpa lama-lama bergossip dengan kawan-kawan yang dah 3 bulan tak jumpa..mesti banyak benda nak cerita..

nak peluk-peluk,nak melepaskan rinduuuu..
nak jumpa cikgu-cikgu yang dah banyak mencurahkan ilmu kepada aku..
nak jumpa adik-adik yang menjadi penyambung tarbiyah di bumi waqafan itu

dan yang paling penting,nak menjejakkan kaki ke bumi waqafan itu,

KOLEJ ISLAM SULTAN ALAM SHAH

sekolah aku yang tercinta
yang banyak mengajar aku tentang ilmu agama dan pershabatan yang terindah dalam hidup ini..



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


ya allah,kami memohon 11A+ utk SPM 2011,
namun,jika itu bukan yg terbaik untuk kami,
kami redha ya Allah...
berikanlah yang terbaik utk kami..aminn 

 
ouuhhh..how i miss this hall


to you,please pray for me
hope that i'll get 11A's amin



thanks for reading my blog

8 comments:

Tyra Faiera said...

Salam. Semoga 11A menjadi milik kita bersama. amin~

DaYiNi said...

jadik ? dapat bape A ? heehee :)

Norzie hany said...

As salam.Semoga berjaya.

Sazali said...

aslmkom..walau apa-apapun keputusan,sentiasa bersyukur kepada tuhan...tapi harap dapat yang terbaik...

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

semoga berjaya:)..bls kunjungn n follow:)

Nur Nazihah Hassan said...

hye. .so. .camne result. .sy pown amek result jugak ai2. .hehe:D

Ihsan Arifin said...

kisas jatuh taun ni ! apa sudah jadi ! ish ish ish

nancy anisa said...

thanks uolss for your support..alhamdulillah dgn result wpun x stret a's..yeah.kputusn kisas sgt jatuh thn ini..kalau thn lps 100++ dpt straight a's,tp thn nih hnya 80++ dpt..yg kdudukn dlm sbp juga mnurun..kalau thn lps dpt no.2,thn nih dpt no.6 kalau x silap..tak apalah..mgkn ada hikmahnya..x slamanya kita kat ats kn..